2011-02-08

G 7,5° - z chmelu na 3 účtenky

nemohu-li číst, píšu a není to k přečtení. Bohu došel dip a LÍDLu obalená kolečka cibule. Jsem zdrželivý. Onanuji tužkou na papír. Grafonan, jako hovno mezi půlkami, na svém místě. A holka s nejhezčím Ahoj na světě řekla ČAU! Z tohodle křížovku neuděláš. A vymyslel-li Postřižiny Bohumil, měli bychom mu instalovat do pivováru desku pamětní, co na ní psi nachčijou a lidé né. Stydlíni. Je potřeba počkat si na poentu. Třeba i s vtipem. Visíme na síti veřejnosti. A kapři? A raci? A olihně? Ale to je jedno (smích) Dilema prázdné hospody, kam si sednout... a bude potřeba servat se o Wericha i se samotným Werichem, aby byla SHOW i bez Honzy veselého s lodí jenž dováží čaj a kávu. A teď Kelly Alenku a Ivanku, ale o Ivance Caroll Lewis nepsal a já s Ivankou asi nefím - compris -a jdu zabít dalšího somálského námořníka cigaretou zapálenou ze svíčky. Tak člověka to mrzí, né. Cotamfurtčumíš...

tolik toho neutratíme, abychom nemohli s písmem na druhou stranu lístku a pomalu blíží se ta doba, kdy Kendy bude kavárník a já jeho zaměstnancem anebo naopak & Alfi účtuje 29 jako 30 a korunu vrací na požádání, jak Kardan na Polabské sklizni, a pivo lavórům prospívá a jsem zase já vysoko nad věcí - (ne)autorské čtení, ÁZet kvíz, to je sál kterej zvučit nepotřebuje - 1500 W - a texty ke čtení napsal Hrabal lepší než vlaky Ostře sledované. MY a svíčky gymnáziu neudělal americkej Obama na českém trůně shlíží Hradčanami k Vltavě, slovinským tolarem nezaplatíš v trice je mu dost rodičemi placená svatba je rodičemi placená - Legerova 72 o tom se jen tiše sní; a je to v češtině: fialovou lze rozetřít v červenou, modrou a bílou, Tvá spolužačka z Čekálovic zpíval Honza Rosák...

z hlediska crossu je mi to jasný šampionát v matematice, kde vlaje májka a klasika ženská s klukem...

prokapejme se Za vítr(čárka) Polaban(čárka) Gondolu(tečka)(tečka)(tečka) a poenta nestihla dorazit, omlouvá se(smích)

Žádné komentáře: